Advies nodig? Bel 0252 258 242
8.8/10 van 611 klanten

Klachten

Ondanks alle inspanningen van Queen Flowerbulbs B.V. om u zo goed mogelijk van dienst te zijn kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Heeft u klachten, adviezen, suggesties of opmerkingen?

Dan kunt u dit melden via:


Uw klacht wordt in behandeling genomen en u ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Klachten die niet naar uw tevredenheid zijn opgelost, kunt u melden bij thuiswinkel.org

Lid van Thuiswinkel.org


  • Queen Flowerbulbs is lid van Thuiswinkel.org
  • Leden van Thuiswinkel.og bieden u een aantal zekerheden bij het online winkelen
  • Deze zekerheden staan vermeld op het Thuiswinkel.org Certificaat
  • Klachten die niet naar uw tevredenheid zijn opgelost kunt u melden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel
  • Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform